• شنبه تا پنج شنبه09:00 - 17:00
  • 0912-2994786 , 021-47627001
  • info (at) bischool.ir

 logo--color-black32px مدرسه هوش تجاری - لایسنس تبلو

تبلو چیست

تبلو

هر کسب و کاری انتظار دارد روزی بدون دغدغه بتواند براساس واقعیت کسب و کار خود را هدایت کند و از این رهگذر بیشترین سود را کسب نماید. برای این کار اولین گام ثبت داده های کسب و کار است که این کار را با استفاده از نرم افزار هایی همچون اکسل یا اکسس یا برخی نرم افزارهای عملیاتی مانند فروش تولید مالی انجام می دهد.

پس از جمع آوری اطلاعات این پرسش ایجاد می شود که گام بعدی چیست و چه کاری باید انجام دهم؟ پاسخ سوال ساده است. کافیست با نرم افزار هوش تجاری تبلو داده های کسب و کار خود را بصری سازی کنید و تحلیل های متنوع را از ان استخراج نمایید. نرم افزار تبلو با توجه به پشتوانه ۲۰ ساله خود توانسته است خیلی از کسب و کار ها را از ورطه سقوط نجات دهد و به عنوان ابزار شماره  ۱ در حوزه هوش تجاری مطرح شود. 

براستی در پشت پرده تبلو چیست و چه فرایندی دارد؟ تبلو به گونه ایی ساخته شده است که می تواند به راحتی با اتصال به منابع داده شما و بدون نیاز به هرگونه دانش برنامه نویسی  به شما قدرتی دهد تا عارضه ها و مشکلات کسب و کار خود را شناسایی و برای ان راهکار پیدا نمایید. سوال اساسی این است که ایا هر کسی می تواند با تبلو کار کند؟ بلی در واقع هرکسی که با اکسل اشنا هست می تواند براحتی با تبلو کار کند بدون اینکه دغدغه فنی داشته باشد.

شعار اصلی تبلو است که می گوید ما می خواهیم به مردم کمک کنیم تا داده های خود را ببینید و درک کنند. پس همین امروز با نصب تبلو دسکتاپ مسیر جدیدی را جهت رسیدن به ایده ال کسب و کار خود باز نمایید.

مدرسه هوش تجاری در راستای اهداف خود و با تکیه بر دانش و توان عملی کارشناسان خود توانسته با کسب اعتماد سازمان ها و شرکت های بزرگی گام بزرگی را بردارد. ما اماده هستیم در این مسیر همراه شما باشیم.

تبلو لایسنس تبلو